Vrácení zboží a reklamace

Výměna velikosti

 

Nesedla Vám velikost a chcete vyměnit za jinou? Žádny problém!

Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky a zdarma Vám velikost vyměníme - pošleme Vám štítek a kurýra, který Vám donese Vaši správnou velikost a odveze od Vás zabalenou krabici k nám.

Boty musí být jenom vyzkoušené, nepoškozené, a to včetně neporušené krabice a etiket.


Vrácení zboží

Pokud Vám zboží z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, můžete jej vrátit zpět do 14 dnů. Poté, co k nám přijde zboží a zkontrolujeme jej, Vám bude částka za nákup na Váš účet odeslána
do 14 dnů. Zboží prosím pošlete nenošené, nepoškozené, neznečištěné a v původním obalu včetně visaček
na adresu provozovny: Antal shoes s.r.o., Zámočnícka 1406, 068 01 Medzilaborce, Slovensko.
Na krabici od bot nepište, nelepte na ni přímo štítky – zabalte ji před odesláním ještě do ochranného
obalu (igelitová fólie apod.). Dopravu vráceného zboží směrem k nám zajišťuje zákazník. V případě, že vrátíte celou objednávku, kde jste měli dopravu směrem k vám zdarma,
resp. zůstatková hodnota objednávky klesne pod 2500 Kč, od vrácené částky odečteme
ještě cenu této služby, protože nám vznikly související náklady.
Předem děkujeme za pochopení!

Ceny dopravy:

Slovenská pošta - balík na poštu 220 Kč
DPD doručení na adresu       160 Kč
DPD pick-up point 140 Kč
Zásilkovna  Z-point 100 Kč
Zásilkovna  Z-Box 100 Kč

 

Reklamace


Chcete-li zakoupené zboží reklamovat, prosím postupujte následovně:

1. Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem či písemně na níže uvedených kontaktech.
Pokud posíláte e-mail, prosíme o uvedení: vaše adresa, číslo prodejního dokladu, typ zboží
a jeho vzor, ​​popis vady. Dále pak IBAN, na který by v případě uznání reklamace, byla kupní cena
odeslána.
2. Po potvrzení z naší strany odešlete reklamované zboží na adresu:
Antal shoes s.r.o., Zámočnická 1406,
068 01 Medzilaborce, Slovenská republika
.
Do zásilky uveďte jméno, příjmení, e-mail a telefonický kontakt, důvod reklamace, vaši adresu
a doklad (kopii dokladu) o nabytí reklamovaného zboží v obchodě prodávajícího. Zboží musí být
řádně očištěno a suché, zaslané v obalu, ve kterém nedojde při přepravě k jeho poškození.
V opačném případě reklamaci nepřijmeme. Zboží nesmí být zasláno na dobírku.
Náklady na dopravu reklamovaného zboží nese zákazník.

Před odesláním prosím zvažte zda je reklamace opodstatněná. Odpovědnost za vady na straně
výrobce a životnost obuvi jsou dva různé pojmy. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou
používání. Pokud se o obuv nestaráte, používáte ji nesprávně či intenzivním používáním dojde
k opotřebení rychleji než za 2 roky, nemáte právo na uplatnění reklamace. Upozorňujeme,
že barefootová obuv je díky svým specifickým vlastnostem náchylná k mechanickému poškození. Kdy je reklamace neopodstatněná/nebude uznána: - Využívání obuvi k jinému účelu než je určena (Pokud byla vycházková obuv využívána pro sport,
obuv určená do interiéru pro aktivity venku atd.). - Mechanické opotřebení materiálů (odřeniny, škrábance, promáčknutý materiál, atd.). - Vada nebyla reklamována hned při prvotním vzniku, ale obuv byla i nadále používána, čímž se
vada ještě zvýraznila a reklamuje se až toto rozsáhlé poškození (např. výrazné odlepení podešve,
výrazné rozpárání šití, apod.). - Vada byla na zboží již když bylo převzato, ale zákazník zboží přesto využíval a rozhodl se vadu
reklamovat až později (křivé šití, nerovné paty, apod.). - Pokud je výrobek znehodnocen o opotřebený běžným používáním. - Vada způsobená nesprávnou péčí o obuv (absence pravidelné impregnace, praní v pračce,
nevhodným čištěním, využívání čisticích prostředků, které ovlivňují barevnou stálost, promáčením,
sušení fénem, ​​vystavování přímému slunci, apod.), nesprávné skladování (ve vlhkém prostředí apod.)
nesprávným používáním (kožené boty jako „kumáky“ do deště či potoka apod.), mechanickým zásahem
ze strany kupujícího.
Reklamaci vyřídíme co nejrychleji v závislosti na charakteru reklamované vady, obvykle do 30 dnů
od převzetí zboží.